سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

Recuva 1.45.858 – بازیابی اطلاعات

Recuva ، نرم افزاری رایگان و کم حجم می باشد که می تواند اطلاعات حذف شده از هارددیسک و کارت های حافظه تان را به سرعت و آسانی بازیابی نماید. بازیابی عکس ها ، ویدئو ، فایل های اجرایی ، اسناد و بسیاری از فرمت ها به راحتی توسط نرم افزار Recuva امکان پذیر است.

 

 

.: ادامه مطلب :.

بازیابی اطلاعات حذف شده با Wondershare Data Recovery 4.0.0.23

 

Wondershare Data Recovery نرم افزاری حرفه ای و بسیار قدرتمند با کاربری آسان جهت بازیابی فایل ها برای کاربران می باشد. این نرم افزار قدرتمند نه تنها فایلهای حذفی شما را بر می گرداند بلکه به کمک این نرم افزار می توانید فایلهایی را که از درایورهایی که قبلاً خراب شده بودند یا ساخت مجدد یافته اند را بازیابی کنید. این نرم افزار نیز قابلیت بازگردانی فایلهای مموری های گوشی و دوربین ها، فلش مموری ها و… را دارد. امیدواریم نرم افزار Wondershare Data Recovery مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

euekv6n25xjwje19wwza.jpg

 

.: ادامه مطلب :.

بازیابی قدرتمند فایل های تصویری با PhotoRescue Pro 6.3 Build 777

http://lovesoft.ru/uploads/posts/2011-06/1309246766_photorescue-pro-6.1.568.jpg

نام نرم افزاری می باشد که به منظور بازیابی فایل های تصویری از حافظه های جانبی مختلف و همچنین حافظه های داخلی موجود در دستگاههایی همچون دوربین های دیجیتالی می باشد. در این نرم افزار کاربران قادرند تا عکس های از دست رفته خود را به چند کلیک بازیابی نمایند.  همچنین در این نرم افزار می توان پیش از بازیابی کامل تصاویر اقدام به مشاهده آن ها در قسمت پیش نمایش نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت ObjectRescue می باشد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از دانلودها دریافت نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازیابی تصاویر حذف شده با Wondershare Photo Recovery 3.0.2.1

http://fastdls.com/uploads/posts/2011-01-29/wondershare-photo-recovery-2-1-0_1.jpg

امروزه اکثر کاربران با نرم افزارهای بازیابی اطلاعات آشنایی دارند. نرم افزارهایی که با استفاده از یک سری کارها اطلاعات پاک و یا حتی فرمت شده از سوی کاربر را دوباره زنده کرده و به هارددیسک سیستم باز می گردانند. از مجموعه اطلاعاتی که مورد اهمیت است و گاها پاک یا فرمت می شود ، تصاویر هستند. تصاویر گاهی اهمیت ویژه ای پیدا می کنند وقتی که تصاویر ثبت شده نمایش دهنده خاطرات چندین و چند ساله باشند. به همین دلیل گاهی بازیابی تصاویر اهمیت بسیار بالایی دارد ، استفاده از یک نرم افزار که بتواند تضمین دهد که اگر تصویری پاک گردید دوباره قابل بازیابی باشد موردی بسیار مهم است. به طبع نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند قادرند تا همه فایل ها را بازیابی کنند اما نرم افزار Wondershare Photo Recovery ابزاریست که قادر است تا تنها تصاویر پاک شده را بازیابی کند. این مورد کمک می کند تا کاربران سریعتر به آنچه به دنبالش هستند دست یابند. کاربران با توجه به اینکه گاهی فایل های پاک شده تا میلیون ها هم می رسد دسترسی به فایل یا تصویر مورد نظر را تا حدود سخت می سازد اما این نرم افزار تنها تصاویر را بازیابی می کند و به همین دلیل هم پیدا کردن تصویر یا تصاویر مورد نظر آسان تر خواهد شد. نرم افزار Wondershare Photo Recovery که از حجم بسیار پائینی برخوردار است ، محیط کاربری فوق العاده ساده ای نیز دارد. این نرم افزار از انواع حافظه ها پشتیبانی کرده و قادر است تا فرمت های رایج تصاویر را بازیابی کند. اما نهایت امر هم ذکر این نکته است که قدرت این نرم افزار در بازیابی تصاویر فوق العاده بوده و مطمئنا می توان با استفاده از این ابزار به ظاهر ساده به بیشتر اهداف خود برای بازیابی تصاویر دست پیدا نمود.

 

.: ادامه مطلب :.

یافتن سریع اطلاعات هارد با Mythicsoft FileLocator Pro Pro 6.0.1235

http://jojoload.com/wp-content/uploads/2011/07/647290025.jpeg

یک جستجوگر امروزی و محبوب برای یافتن انواع فایل در کامیپوتر است . شما می توانید هرفایلی را با این برنامه جستجو کنید حتی اگر فرمت آنها ناشناخته باشد . شما قادر هستید تا فایل های شبکه را نیز جستجو کنید . سرعت بالا در جستجو ، رسیدن به فایل مورد نظر ، قابلیت فیلتر کردن براساس فرمت و سایز از ویژگی های مهم این نرم افزار است . می توانید فایل هایی همچون PDF, Open Office, Word Perfect, ZIP ، اسناد آفیس و غیره را با این نرم افزار جستجو کنید .

 

.: ادامه مطلب :.

بازیابی اطلاعات حذف شده با Wondershare Data Recovery 3.0.0.27

http://www.wondersharecoupon.com/wp-content/uploads/2011/07/Data_Recovery_BS.png

نرم افزاری حرفه ای و بسیار قدرتمند با کاربری آسان جهت بازیابی فایل ها برای کاربران می باشد. این نرم افزار قدرتمند نه تنها فایلهای حذفی شما را بر می گرداند بلکه به کمک این نرم افزار می توانید فایلهایی را که از درایورهایی که قبلاً خراب شده بودند یا ساخت مجدد یافته اند را بازیابی کنید. این نرم افزار نیز قابلیت بازگردانی فایلهای مموری های گوشی و دوربین ها، فلش مموری ها و… را دارد. امیدواریم نرم افزار Wondershare Data Recovery مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

بازیابی فایل های از بین رفته با Zero Assumption Recovery 9.0 Build 40

نرم افزاری برای ریکاوری فایلها و  اطلاعات پاک شده از روی دیسک سخت می باشد. از مزیت های این نرم افزار می توان به اسکن قدرتمند آن اشاره نمود که تا حد بسیار زیادی فایل های حذف شده ی شما را بازیابی می نماید. نرم افزار محیط کاربری بسیار آسانی دارد و شما به آسانی و با چند کلیک می توانید اکثر اطلاعات خود را حتی بعد از فرمت هارد دیسک بازیابی نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازگردانی اطلاعات خراب دیسکها با CDRoller 9.10.98.2

roller بازگردانی اطلاعات خراب دیسکها با CDRoller 9.10.98.2

گاهی اوقات اطلاعات برخی سی دی ها و دی وی دی ها به علت خش دار بودن و یا هر دلیل دیگری قابل خواندن توسط دستگاه های معمول نیست. اما نگران نباشید! برای حل این مشکل می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات خود را بازیابی کرده و مجدداَ ذخیره نمایید. همانطور که اشاره شد این نرم افزار جهت کپی اطلاعات روی انواع دیسک ، به خصوص دیسک های اسیب دیده به کار می رود.CDRoller شامل مجموعه ابزارهای قدرتمندی است که استفاده از آنها نیز بسیار آسان است و از آن برای ترمیم و بازیابی داده ها از CD/DVD استفاده می شود.CDRoller از سیستم فایل ISO 9660 پشتیبانی می کند که شامل: ملحقات مایکروسافت برای نام های طولانی می باشد که به اصطلاح ملحقات Joliet نامیده می شود. همچنین از دیسک هایی که با سیستم فایل UDF قالب بندی شده اند که شامل: ورژن های ۱٫۰۲, ۱٫۵۰, ۲٫۰, ۲٫۰۱ و نیز فرمت UDF Bridge می باشد و مجموعه وسیعی از فرمت های CD, CD-R, CD-RW و DVD همانند: CD-DA, CD-ROM, CD-WO, CD-ROM XA و Mixed-Mode CD, Stamped multisession CD, CD-MRW ("Mt. Rainier" CD-RW), DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-RAM نیز پشتیبانی می کند.

 

.: ادامه مطلب :.

بازیابی فایلهای پاک شده Multistage Recovery 4.11

Multistage Recovery

اگر برخی از فایلهای مهم شما به صورت اتفاقی و بر اثر یک اشتباه یا به طور عمدی پاک شده اند کافیست از امکانات بی نظیر نرم افزار Multistage Recovery برای ریکاوری کردن آنها استفاده کنید . این نرم افزار کوچک و کم حجم با بهره گیری از تکنولوژی خاص خود می تواند فایلهای پاک شده از روی حافظه های مخلتف نظیر هارددیسک ، فلاپی دیسک ، فلش درایو و مموری دوربین های دیجیتال را باز گردانی کند . این برنامه با پشتیبانی از فایلهای سیستمی ویندوز نظیر NTFS/NTFS5,FAT12/FAT16/FAT32/VFAT دامنه ی فرایند بازیابی فایلهای پاک شده را برای شما وسیع تر خواهد نمود . محیط کاربرپسند و الگوریتم بهینه شده این نرم افزار در کنار استفاده از کش سیستم هوشمند از دیگر امکانات این برنامه است که با گرد آمدن تمامی آنها در کنار یکدیگر می توان امیدوار بود که تمامی نیازهای شما برطرف شود .

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار قدرتمند بازیابی فایل های حذف شده با WinMend Data Recovery 1.3.6

شرکت WinMend یک شرکت نرم افزار در زمینه ارائه برنامه هایی در زمینه بهینه سازی ، حفاظت و نگهداری از سیستم می باشد . این بار این شرکت دست به تولید نرم افزار برای بازیابی اطلاعات پاک شده زده است. دانلودها نیز با ارائه نسخه جدید یکی از نرم افزارهای این شرکت در نظر دارد در این زمینه به کاربران خود کمک کند.
 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 14 تير 1390برچسب:,
  • بازیابی اطلاعات سیم کارت با SIM Card Data Recovery 4.0 Full

    شاید شما نیز دوست داشته باشید تا اطلاعاتی نظیر SMS های حذف شده از روی سیم کارت تلفن همراه خود را بازیابی کنید! این کار توسط نرم افزار SIM Card Data Recovery امکان پذیر می باشد. این نرم افزار توانایی بازیابی اطلاعاتی نظیر شماره تلفن های حذف شده، SMS های حذف شده و کلاً مواردی که به نوعی در سیم کارت ذخیره می شوند را دارا می باشد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: سه شنبه 13 تير 1390برچسب:,
  • بازیای پسورد فایل های Zip با ZIP Password Recovery Magic 6.1.1.211

    ZIP Password Recovery Magic 6.1.1.211 نام نرم افزاری قدرتمند است که شما به کمک آن می توانید پسوردهای فراموش شده آرشیوهای زیپ خود را بازیابی نمایید . این نرم افزار با استفاده از متدهای brute-force و بازیابی دیکشنری این توانایی را به شما می دهد تا بتوانید عملیات بازیابی رابه آسانی ، pause یا متوقف نمایید .

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
  • غیر قابل بازیابی کردن فایل های حذف شده با Jetico BCWipe 4.0.1.18

    BCWipe نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به پاکسازی کامل اطلاعات می باشند. به وسیله این نرم افزار می توان فایل های مختلف با فرمت های گوناگون را به صورت کامل از هارد دیسک به گونه ای پاکسازی نمود که دیگر قابلیت بازیابی فایل ها با برنامه های بازیابی اطلاعات نیز ممکن نیست.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
  • بازگردانی اطلاعات خراب دیسکها با CDRoller 8.90.60

     

    گاهی اوقات اطلاعات برخی سی دی ها و دی وی دی ها به علت خش دار بودن و یا هر دلیل دیگری قابل خواندن توسط دستگاه های معمول نیست. اما نگران نباشید! برای حل این مشکل می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات خود را بازیابی کرده و مجدداَ ذخیره نمایید. همانطور که اشاره شد این نرم افزار جهت کپی اطلاعات روی انواع دیسک ، به خصوص دیسک های اسیب دیده به کار می رود.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
  • ریکاوری از هادر دیسک و مموری و USB با FileRestorePlus 3.0.1 Build

     
     

    FileRestorePlus 3.0.1 Build 1111 نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت eSupport برای بازیابی فایل های پاک شده از هارد دیسک و مموری کارت است. این برنامه یک راه سریع و موثر برای بازگرداندن فایل های حذف شده بطور تصادفی است.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
  • قدرتمند ترین نرم افزار ریکاوری با نام Data Rescue PC v3.1

    نرم افزار Data Rescue نرم افزاری معتبر و نامدار در زمینه بازیابی اطلاعات است.این نرم افزار قدرتمند درمواقع از بین رفتن اطلاعات در درایو سخت، ایجاد اختلال و صدمه دیدن فایلها و اطلاعات و … مورد استفاده قرار میگیرد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
  • کشف و بازیابی رمزهای عبور توسط Password Recovery Bundle 2011 1.70

    Password Recovery Bundle نام نرم افزاری می باشد که شما به کمک آن قادر خواهید بود تا رمزهای عبور مربوط به نرم افزارهای مختلف را بازیابی نمایید. به وسیله ابزار موجود در این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا در محیط های مختلف و نرم افزارهای گوناگون اقدام به بازیابی رمزهای عبور کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
  • بازگردانی اطلاعات حذف شده با EASEUS Data Recovery Professional 5.0.1

    EASEUS Data Recovery Wizard Professional نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست داده در سیستم های خود را به کمک ابزار موجود در نرم افزار بازگردانی نمایند.در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنند .

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
  • بازیابی انواع فایل های حذف شده با Ashampoo Undeleter 1.00

    Ashampoo Undeleter نرم افزاری بسیار کاربردی جهت بازگرداندن فایل های حذف شده می باشد. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید فایل های حذف شما شامل عکس ها، آهنگ ها و برنامه ها و … را بازیابی نمایید. از ویژگی این نرم افزار می توان به سرعت بالای آن اشاره نمود. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار داشته باشید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
  • بازیابی قابل اطمینان اطلاعات با Active@ File Recovery 8.1.2

     

    Active@ File Recovery یک نرم افزار موثر و مطمئن در زمینه بازیابی اطلاعات از رفته در ویندوز می باشد. تکنولوژی جدید این نرم افزار به نام "اسکن دیسک" به شما این امکان را میدهد تا فایل هایی را که به صورت اتفاقی پاک شده یا فرمت شده و یا جایگزین شده اند را بازگردانید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : محمد طائفی
  • تاریخ: دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
  • http://soroushsms.ir/

    صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


    softwarespack

    محمد طائفی

    softwarespack

    http://softwarespack.loxblog.com

    سافت دانلود

    Recuva 1.45.858 – بازیابی اطلاعات

    سافت دانلود

    سافت دانلود